jueves, 23 de febrero de 2012

Protestes y protestes, lluitem per el que volem, lluitem tots junts, que l’anima de la corrupció  i l’estaca de la guerra no trenque  el nostre  cor.  Que tots el drets xafats per el polítics malversats, segueixen recuperats , alçat poble que el mon et necessita que a la nostra societat un poc de cordura li falta. Tots units ho aconseguirem, trencarem  la democràcia corrupta i aconseguirem que tot  continue, que millori  i que potser  el dia de dema estiguem tots junts en companyia i amb llibertat de expressió.

VISCA LA REPUBLICA INDEPENDENT DE MA CASA.

1 comentario:

Todo sobre mí!

Mi foto
Me consitero una persona simpatica, conn mal genio a la que le gusta mucho sentirse bien con lo demas y sonreir simepre por que una sonrisa lo vale todo. Me gusta cantar y si quieres saber algo mas de mi me lo preguntas! (;